Welkom op onze reisblog!

27 maart 2015

Welkom op onze reisblog!

Wij gaan jullie hier zoveel als mogelijk op de hoogte houden van onze wittebroodsweken welke we gaan spenderen in de Filipijnen, China, Tibet en Nepal.

We vertrekken zondag 29 maart via Singapore naar Cebu, de Filipijnen. Eenmaal op de Filipijnen aangekomen stappen we op een boot en varen we in een kleine 3 uur naar Panglao, een klein eilandje onder Bohol, waar we het “honeymoon-gevoel” op proberen te gaan doen. (bungalowtje bij een wit strand, je kent het wel).

Na een paar dagen geluierd te hebben vliegen we op zaterdag 4 april ‘terug’ richting Beijing/Peking, China. Niets luxe kamers of witte stranden, gewoon backpacken!

Na de stad en de muur te hebben bekeken stappen we dinsdag 7 april op de trein voor een 2 daagse rit richting Lhasa, de hoofdstad van Tibet.

Samen met een gids (en misschien een kleine groep) trekken we in ruim 1 week door Tibet met als letterlijk en figuurlijk hoogtepunt, de Mount Everest.

Voor de laatste week van onze reis kunnen we onze winterkleding weer ruilen voor de korte broeken en slippers en zullen we nog een weekje in Nepal rondtrekken. Vrijdag 24 April zullen we weer op het vliegtuig stappen en door het tijdsverschil ook dezelfde dag aankomen, terug in Amsterdam.

Mocht je het leuk vinden om ons voor een deel, of helemaal, te volgen ben je hier aan het goede adres!

Groetjes en veel liefs,

Ivo en Anika van den Akker :-)